No niin. AD teki sen taas. Touhusi hiki päässä kotona, suihkussa, heitteli tavaroita laukkuun, stressasi ja huomasi: MÄ MYÖHÄSTYN. Mä en taaskaan ehdi, ne odottavat taas vain minua!

Kelataanpa nauhaa taaksepäin. Jokin aika sitten AD istui bussipysäkillä valmiina illan keikkakoitokseen (joku muu kuin meijän pojat eli nk. petturuus), ja viestitteli että saatan ehtiä! Tuli vastaus: "Se keikka on huomenna".

Tätä ennen ja tämän jälkeen on AD toistuvasti ollut myöhässä, liian ajoissa, paniikissa ja muuten vaan hukassa. Väärässä leffateatterissa, väärässä junassa, soittamassa Sadulle, että tuu hakee mut himasta!

Tänään. Tänään mä olen vain tunnin etuajassa. Laitan tähän pätkän keskustelua irkistä:

(unikissa) mä tulen myöhästymään.
(unikissa) vielä 10min ennen ku ovest ulos

<satu11> mitä
<satu11> siis puolentoista tunnin päästä lähtö
(unikissa) ...
(unikissa) oikeesti

<Jutta> AD!

No niin. Nythän tässä on sitten aikaa vaikka pakata kassiin asioita, joita oikeasti tarvitsee.